Langkau ke kandungan utama

JOM JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum

Nak tanya ni kawan kawan

Cukup ke duit gaji tiap bulan? Dapat tak beli apa yang korang idamkan?
Kalau tanya saya memang tak cukup. Bukan tak bersyukur dengan pendapatan yang ada tapi memang tak mencukupi utk tampung perbelanjaan kami sekeluarga.

Nasib baik saya join #shaklee tau kawan kawan. Dapat juga buat belanja tengah bulan. Bagi ibu yang bekerja macam saya memang tak sempat nak masak time tengah hari lainlah waktu cuti atau hujung minggu. Time budak sekolah lagilah dasyat.. walau bagaimanapun pendapatan kita either cukup atau tidak perbelanjaan utk anak anak perlu lah diutamakan.

Walaupun belum mencapai bonus 4 angka dalam shaklee..alhamdulillah dah merasa bonus 3 angka. Sekarang ni tengah berusaha nak dapat bonus 4 angka pulak. Doakan saya ya kawan -kawan..Terima kasih :-)

Mcm mana saya terjebak dgn shaklee? Ini boleh dikatakan pengaruh rakan sebaya jugak..hihi 

Mana tak nya tiap hari tgk kawan sebelah a.k.a mama shaklee saya asyik busy ngan hp, asyik update blog dan paling tak tahan asyik ada org call nak order barang. eh! senang betul dpt customer ni..syok sungguh buat duit. Then saya pun berminat setelah kena usha upline saya. Vitamin C adalah supplemen pertama #shaklee yg saya ambik.sebabnya saya demam time tu..dah cuba vitamin c saya rasa ok lah pulak..situ buat saya lagi berminat nak join dan jual.
Dulu..chewah..saya ni pemalu orgnya..alhamdulillah kini dah lebih yakin pada diri sendiri. Dah boleh consult org.

Sememangnya dengan join team yang betul, pasti anda tak menyesal. Untung sangat bawah group #CVG yang ohsem ni. syukur alhamdulillah. memang tak lokek ilmu dan penuh dengan pengisian. bukan omong kosong ya walaupun dalam group whatsapp sebab semuanya terisi dgn benda yang berfaedah..syukur..

Kini target saya nak capai bonus 4 angka..in shaa allah..saya tengah berusaha..saya mintak kawan kawan semua doakan saya ya agar saya juga boleh menjalani hidup dgn tenang dan tinggalkan sedikit kekayaan buat keluarga saya..aamiin

So, pada saya amat penting kita buat sesuatu yg dpt tambah income buat diri kita dan keluarga..yang penting kita berusaha..

Nak tambah pendapatan ke tak?

Kalau nak jangan segan silu hubungi saya okay

Boleh wasap ke 013.821.4890
emel ke noorzamris@gmail.com

Kita sama sama majukan diri..mana tahu lps ni boleh jalan jalan seluruh dunia..PERCUMA..in shaa allah

#janapendapatan
#pengedarsahshaklee
#CVGProBlogger

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Yang Perlu Kita Tahu..Berapa Oz Yang Bayi Patut Minum..

Bismillah.. Pasti ada antara kita yang masih confuse terutama mak-mak yang baru melahirkan anak..berapa oz susu yang nak diberi pada anak terutama bayi yang kurang dari setahun. Misi kat klinik pernah bertanya  pada saya berapa oz susu saya bagi pada anak yang umur 2 bulan? Saya jawab saya masih breasfeeding dan bagi susu formula hanya sesekali saja. Itupun tak sampai 2 oz. Then misi pun jawab, sepatutnya bayi yang berumur bawah 5 bulan, hanya perlu minum susu tidak lebih dari 3 oz untuk setiap kali penyususna. Logiknya perut bayi memang tak besar..hanya sebesar biji guli saja! Nak tahu macam mana cara menentukan berapa oz susu yang nak diberi kepada bayi anda? Cuba formula ini.. Darabkan berat badan bayi (dalam unit pound) dengan 2.5 Formula mengikut umur bayi Baru dilahirkan sehingga berumur sebulan - 30ml-60ml (1oz-2oz) Sebulan sehingga 2 bulan - 90ml-120ml(3oz-4oz) 2 bulan sehingga 6 bulan - 120ml-180ml (4oz-6oz) 6 bulan hingga setahun - 180ml-220ml (6o

Cara Pengambilan ESP SHAKLEE Dengan Betul

Assalamualaikum dan salam sayang semua pengunjung setia blog Noorzamris Hari ni nak cerita lagi tentang one of our best seller.. apa lagi kalau bukan  ESP ...!! SIAPA DAH JATUH CINTA DENGAN ESP??? yang dah cuba mesti jatuh cinta dengan ESP ni...  betul tak??? Saya pun dah jatuh cinta juga...hehe tapi,ada yang mengeluh kata macam mana nak jatuh cinta,nak bancuh pun tak tau macam mana..sabar ye...ni nak bagitau macam mana cara pengambilan yang betul untuk ESP ni supaya semua orang boleh cuba dan jatuh cinta dengannya...hehe banyak cara sebenarnya boleh bancuh ESP ni..mudah aje...cuma perlu ingat jangan bancuh dengan air panas dan jangan campur dengan minuman yang ada kafein.. CARA PENGAMBILAN ESP SHAKLEE: -bancuh 3 sudu besar ESP bersama air kosong atau campur ke dalam minuman kegemaran anda...kalu rasa 3 sudu besar tu pekat sangat,boleh bancuh sikit2... contohnya, pagi bancuh 1 sudu besar, tengahari 1 sudu besar dan sebelum tidur 1 sudu besar

Tips Pengambilan Terbaik Vivix

Vivix ®  Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ®  mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Vivix sudah dipatenkan. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif hanya untuk Shaklee. Cara Makan Vivix Kaedah 1 Cara Pengambilan Vivix: 1 sudu teh sehari Ambil 1 sudu teh sebelum sarapan atau selepas bangun tidur. Vivix paling bagus diambil semasa perut kosong. Sekiranya anda penghidap gastrik, anda dinasihatkan mengambil vivix selepas makan. Pastikan anda minum air dengan banyak juga, sekurang-kurangnya 3 liter sehari. 1 liter air = 25 kg berat badan Sukatan 1 sudu teh diberikan adalah standard sahaja, sekiranya anda am